فراخوان جذب آثار پوستر عاشورایی هیأت از اول محرم آغاز می‌شود

فراخوان جذب آثار پوستر عاشورایی هیأت از اول محرم آغاز می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر پیش از ظهر امروز در نشست خبری هشتمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت و دومین فراخوان نشان هیأت که در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه بخش اصلی فراخوان نشان هیأت جمع‌آوری نشان هیأت است، اظهار کرد: شرط نخست برای حضور در این فراخوان پذیرفته شدن نشان توسط هیأت‌ها است.
وی افزود: برای سه نفر برگزیده بخش فراخوان نشان هیأت به ترتیب سه، دو و یک میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است.
دبیر پوستر عاشورایی هیأت با بیان اینکه فراخوان نشان هیأت نذر نشان هیأت است، عنوان کرد: نشان‌های طراحی شده در این بخش در صورت دیده نشدن و یا پذیرفته نشدن توسط هیأت‌ها هم در مسابقه شرکت داده خواهند شد و مورد ارزیابی داوران قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه هفت ساله هیأت نیز نشان از ریشه‌دار بودن درخت سوگواره عاشورایی دارد، مطرح کرد: بخش اصلی پوستر با عنوان اعلان مراسم هیأت است چراکه این موضوع آن گونه که باید و شاید مورد توجه واقع نمی‌شود و جایزه پوستر برتر در این بخش چهار میلیون تومان و برای بخش‌های تخصصی تصویرسازی، حروف نگاری، چیدمان متن، ترکیب بندی، ایده پردازی و خلاقیت و عکاسی پوستر هرکدام یک میلیون تومان در نظر گرفته شده و همچنین یک میلیون تومان هم هدیه هیأت‌های رتبه‌دار است.
حجت الاسلام والمسلمین رنجبر با بیان اینکه سه جایزه 500 هزار تومانی نیز در بخش فاطمیه، عیدانه و هیأت هفتگی اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: در بخش جمعی عنوان پوستر شیعی را داریم که پیرامون خاندان عصمت و طهارت است و جایزه نفر برگزیده این بخش نیز یک میلیون تومان است.
وی از بخش ویژه تبلیغ در فضای مجازی و فضای شهری با جوایز دو میلیون تومانی یاد کرد و گفت: نگاه تخصصی برای طراحی پوستر متناسب با فضای مجازی و بیلبوردها را در جامعه اصلی‌ترین اهداف این بخش است.
دبیر پوستر عاشورایی هیأت دریافت آثار از اول محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در بخش عکس به‌دلیل بخش عکس اربعین مهلت بیشتری برای جذب آثار قرار داده‌ایم.

نگارخانه هیات

تصویر ویژه

بیشتر از هنرهیأت

image
image
image
image
image
هنرهیأت
در پایگاه اینترنتی هنرهیأت به شبکه‌ی اجتماعی هنرمندان هیأتی بپیوندید؛ در فراخوان سوگواره‌های عاشورایی عکس، پوستر و نشان هیأت، اثر ارسال کنید؛ و از نگارخانه‌ی هیأت بازدید فرمایید.
اطلاعات تماس
تلفن تماس : 09025791542
واتساپ : 09025791542
نقشه سایت درباره ما ارتباط باما ارتباط با پشتیبانی
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌ سایت متعلق به جامعه ایمانی مشعر می‌باشد.