فراخوان هشتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت برگزار شد

فراخوان هشتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت برگزار شد

فراخوان هشتمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت و دومین فراخوان نشان هیأت در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی با حضورجانشین دبیرجامعه ایمانی مشعر، دبیران و اساتید بخش عکس و پوستر در جمع اصحاب رسانه برگزار شد.
رحیم آبفروش دبیرجامعه ایمانی مشعر در این مراسم تاکید کرد: سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت به دنبال ارتقای هنر هیأت بوده و دبیرخانه این سوگواره به دنبال حرکت رو به جلو و بدون توقف است.
حجت الاسلام والمسلمین رنجبر دبیر پوستر عاشورایی هیأت نیز ضمن اعلام موضوعات و جوایز بخش‌های مختلف حوزه پوستر عاشورایی، مطرح کرد: فراخوان جذب آثار پوستر عاشورایی هیأت از اول محرم آغاز و تا آخرین روز ماه صفر ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین عباسی دبیر فراخوان عکس سوگواره‌های عاشورایی در ادامه گفت: فعالیت سوگواره‌های عاشورایی برای ترویج فرهنگ و هنر شیعی در جامعه است که امیدواریم مورد اثر و تاثیرگذار واقع شود.
استاد میرهاشمی استاد سوگواره عکس اظهار داشت: پویایی و دغدغه‌مندی از نخستین سال برگزاری همراه این سوگواره بوده چراکه یک سوگواره موفق یک سوگواره و فعالیت فرهنگی زنده است.
در پایان نیز استاد کشاورز استاد سوگواره پوستر خاطرنشان کرد: هنرمندان باید از نمادها و تصاویر سطحی که در مکان‌های مختلف مطرح هستند عبور کرده و مسائل جزئی‌تر را مورد توجه قرار دهند.
لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم از نمایشگاه هفت ساله سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیآت نیز بازدید به عمل آمد.

نگارخانه هیات

تصویر ویژه

بیشتر از هنرهیأت

image
image
image
image
image
هنرهیأت
در پایگاه اینترنتی هنرهیأت به شبکه‌ی اجتماعی هنرمندان هیأتی بپیوندید؛ در فراخوان سوگواره‌های عاشورایی عکس، پوستر و نشان هیأت، اثر ارسال کنید؛ و از نگارخانه‌ی هیأت بازدید فرمایید.
اطلاعات تماس
تلفن تماس : 09025791542
واتساپ : 09025791542
نقشه سایت درباره ما ارتباط باما ارتباط با پشتیبانی
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌ سایت متعلق به جامعه ایمانی مشعر می‌باشد.